Na lubelskim rynku kablowym z początkiem marca br. nastąpiło wydzielenie ze spółki NPLAY Sp. z o.o. nowego podmiotu jakim jest Telco Lublin Sp. z o.o. W wyniku tego podziału spółka Telco Lublin Sp. z o.o. wstąpiła we wszelkie prawa i obowiązki NPLAY Sp. z o.o. związane ze świadczeniem usług. Wydzielenie Telco Lublin Sp. z o.o. ma służyć pełnej koncentracji firmy na świadczeniu usług telekomunikacyjnych. Przypomnijmy, że zakupem spółki NPLAY, która prowadziła dotychczas również działalność w zakresie usług transmisji danych, projektowania, wykonawstwa i budowy sieci i systemów teleinformatycznych i systemów monitoringu wizyjnego, sprzedaży sprzętu komputerowego i sieciowego oraz consultingu –zainteresowany był krajowy gigant kablowy – UPC Polska. Tymczasem jednak spółka Telco Lublin Sp. z o.o. będzie kontynuowała świadczenie usług, z których abonenci korzystają obecnie, na takich samych zasadach. Jak informują władze firmy: formalna zmiana nie ma wpływu na usługi, z jakich korzystają abonenci. Oprócz oznaczeń Telco Lublin Sp. z o.o. jako nowego dostawcy, wszystkie elementy umowy abonenckiej pozostają takie same, a umowa wykonywana będzie przez nowy podmiot. Zasady obsługi klienta pozostają bez zmian. Spółka Telco Lublin Sp. z o.o. pozostaje w dotychczasowym Biurze Obsługi Klienta (BOK) NPLAY przy ul. Nałęczowskiej 51A w Lublinie oraz pod niezmienionym numerem telefonu (81) 561 80 00. Wszyscy klienci będą nadal mieli dostęp do Strefy Abonenta. Aby zalogować się do Strefy, wystarczy podać dotychczasowy numer klienta i hasło. Informacje o bieżącej ofercie oraz usługach świadczonych przez Telco Lublin Sp. z o.o. znajdują się na nowej stronie www.telcolublin.pl.