Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > Wywiad miesiąca >> Telewizja na miarę…światłowodu

Telewizja na miarę…światłowodu

Małgorzata Seck

Małgorzata Seck, dyrektor kontentu w Orange Polska.

 

W Orange Polska zdecydowano o rozbudowie oferty telewizyjnej i stworzeniu Nowej Orange TV…

 

Niedawno podjęliśmy decyzję o największych w historii firmy inwestycjach w technologię światłowodową FTTH (ang. Fiber To The Home – światłowód do domu). Dzięki nim w najbliższych 3 latach planujemy przeznaczyć na ten cel do 2,2 mld zł. Dla naszych klientów oznacza to dostęp do najwyższej jakości łączy internetowych. Już dziś 720 tys. polskich gospodarstw może skorzystać ze światłowodu Orange. Naturalną konsekwencją tych inwestycji było stworzenie oferty telewizyjnej, która spełnia najwyższe standardy rynkowe. Nowa Orange TV oferowana klientom internetowym śmiało konkuruje jakościowo z ofertą sieci kablowych. Orange ma najliczniejszą grupę abonentów światłowodowych w dużych miastach m.in. Warszawie, Krakowie czy Łodzi, ale też mniejszych, np. w Elblągu, Płocku i Sosnowcu. Większość klientów korzystających z technologii światłowodowej decyduje się jednocześnie na zakup usługi telewizyjnej. Staraliśmy się tak konstruować jej ofertę, by była elastyczna i odpowiadała na oczekiwania abonentów. Przykładem są nowe kanały Eleven Sports Network, które włączyliśmy do pakietu rozszerzonego, ponieważ klienci dzwonili i się o nie dopytywali.

 

W ofercie Nowa Orange TV są trzy pakiety telewizyjne do wyboru: Optymalny, Bogaty i Maksymalny. Jakie są ich ceny?

 

Ponieważ oferta jest ściśle powiązana z internetem, ceny uzależniono  od pakietu internetowego, jaki klient wybierze. Przykładowo – opłata miesięczna za pakiet Optymalny (91 kanałów, w tym 25 HD) z internetem 80 Mb/s wynosi 69,90 zł. Do tego klient może się zdecydować na dokupienie pakietu HBO czy kilku innych pakietów dodatkowych.

 

Konkurencyjne platformy cyfrowe wprowadziły do oferty jako wartość dodaną dla klientów, biblioteki wideo na żądanie czy telewizję OTT…

 

Orange od lat ma bogatą ofertę wideo na żądanie. Mamy podpisane umowy z największymi studiami amerykańskimi i kluczowymi polskimi dystrybutorami wideo. Obecnie oferujemy abonentom blisko tysiąc filmów. Ponadto klienci mają dostęp do telewizji na życzenie z pakietem kanałów telewizyjnych do odbioru także w urządzeniach mobilnych, a od niedawna dołączyliśmy do oferty catch up TV.

 

więcej w numerze 4/2016

    • Numer 9-10/2023


    • Sportowe lato w telewizji


      Dwa wielkie wydarzenia sportowe są dla kilku nadawców okazją do zwiększenia liczby swych odbiorców i wpływów…

    • Zapraszamy do Zakopanego


      z Jerzym Straszewskim, prezesem Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej rozmawia Jerzy Papuga Panie Prezesie, przed…

    • Player.pl dla fanów motoryzacji


      MotorTrend to jedna z najbardziej uznanych na świecie firm- producentów programów motoryzacyjnych. Marka internetowa…