
„Negocjacje w sprawie przejęcia TVR trwały praktycznie od początku tego roku i zakończyły się sukcesem. Naszym celem jest stworzenie wiodącej grupy medialnej, nadającej wiele różnorodnych kanałów tematycznych. Nasze kanały z roku na rok rosną, a dzięki przejęciom możemy jeszcze szybciej się rozwijać i korzystać z efektu synergii. W temacie M&A nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa. Konsolidacja tematycznych kanałów telewizyjnych w ramach Grupy MWE to cel także na 2017 rok. Finalizujemy obecnie negocjacje w sprawie przejęcia kolejnych 3-4 stacji telewizyjnych, które mają szeroką dystrybucję i pod naszym parasolem będą mogły się jeszcze szybciej rozwijać.” – powiedział Michał Winnicki
15 grudnia ma ruszyć nowa ramówka telewizji TVR. Nowym sloganem stacji będzie „TVR – Twoja Rozrywka”. W ofercie, oprócz programów poświęconych spędzaniu czasu na łonie natury, znajdą się także seriale animowane dla najmłodszych widzów, programy dokumentalne dla ciekawych świata mężczyzn, filmy i seriale dla kobiet”. TVR nie odcina się od swoich korzeni, ale znacznie rozszerzy swoją grupę docelową także o widzów mieszkających w większych miastach, co powinno pozytywnie wpłynąć na wzrost wyników oglądalności.