
… pod takim hasłem
UPC Polska wystartowała w maju z promocją, w której klienci mogą przez miesiąc testować pojedyncze usługi i pakiety, w tym najbogatszy pakiet telewizji z
dekoderem Horizon i
aplikacją Horizon Go, pozwalającą oglądać telewizję poza domem. W ramach promocji
Pakiet Optimum TV, którego cena wynosi normalnie 139 zł/m-c, w okresie testowania oferowany jest klientowi za 1 zł. Zawiera on internet o prędkości do 30 Mb/s, telewizję z dostępem do nawet 144 kanałów, w tym 69 w jakości HD, dostęp do biblioteki MyPrime i usługę telefoniczną z nielimitowanym połączeniami wewnątrz sieci UPC. Jeśli w okresie 30 dni od instalacji klient postanowi nie przedłużać umowy, nie zostanie obciążony z tego tytułu jakąkolwiek dodatkową opłatą. W nowej ofercie klient może wybrać do testowania także dowolną usługę: telewizję, internet lub telefon. Jednak dla nowych klientów, którzy zdecydują się na testowanie pakietów, operator przygotował dodatkowe promocje. Ponadto klienci decydujący się na testowanie usług w pakietach mają możliwość samodzielnego konfigurowania pakietu. Promocję wspiera nowa odsłona kampanii z MegaRodzinką. Kampania prowadzona jest w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach.