Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> TLC odświeżony

TLC odświeżony

TLC CEEMEA (CMYK)

Zgodnie z hasłem „Życie. To warto zobaczyć”, 15 października br. kanał TLC zyska nowy wizerunek. Odświeżone logo razem z nową oprawą graficzną kanału sprawią, że stacja stanie się „żywsza i jaśniejsza”. – Elementy wizualne wykonano w środowisku 3D i zaprojektowano w taki sposób, aby logo pozostawało w ruchu, stając się oknem, przez które będzie można oglądać świat programów TLC – czytamy w informacji Discovery Networks. – Uważnie wybraliśmy paletę kolorów, które nadadzą TLC żywy, ciepły i przyjazny charakter. Barwy będą reprezentować kluczowe wartości stacji, m. in. pewność siebie, odwagę i wyjątkowość – powiedział Richard Pembroke, head of channels Central Europe, Discovery Networks CEEMEA. Jak zapewnia nadawca, globalnemu odświeżeniu TLC towarzyszyć będzie błyskotliwa oferta programowa stacji. Nowa ramówka zostanie wypełniona fascynującymi seriami, a wśród nich: „Salon ostatniej szansy” z udziałem Hanny Knopińskiej-Grzenkowicz, „Masterchef Australia 3”, „Honey Boo Boo”, „Owładnięci obsesją”, „Zbuntowani Amisze 2”, „Skarby ze strychu”, „Stawiam na dziecko!” oraz „Nieudane operacje plastyczne”.

    • Numer 5/2018


    • Multimedia poczekają czy ktoś już czeka na Multimedia?


      Spektakularna klapa planowanej przez Liberty Global akwizycji sieci Multimedia Polska wywołuje pytanie – co dalej z…

    • Więcej „plusów dodatnich”


      z Andrzejem Rogowskim, prezesem zarządu Multimedia Polska rozmawiają Danuta Harenda i Andrzej…

    • Idzie wiosna – czas na Style!


      Wnętrze Domu Braci Jabłkowskich w Warszawie rozkwitło 1 marca br. kwiatami  – w takich dekoracjach stacja TVN…