Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> TOYA przejęła krakowski S-NET

TOYA przejęła krakowski S-NET

TOYA przejęła 100 proc. udziałów firmy S-NET, czołowego dostawcy internetu oraz technologii chmurowej dla klienta biznesowego na rynku krakowskim. Umowa została podpisana w grudniu 2017 r. TOYA jest piątym pod względem wielkości operatorem kablowym, w Polsce, a zakup S-NET pozwoli rozszerzyć profil działalności o usługi dla biznesu oraz wysokiej jakości technologię hostingu w chmurze obliczeniowej. Po przejęciu S-NET TOYA została znaczącym dostawcą internetu dla biznesu w Krakowie, dysponując rozległą siecią na terenie całego miasta. Skład zarządu S-NET nie uległ zmianie i nadal będzie realizował dotychczasową działalność oraz założone plany. – Bardzo się cieszymy, że do grupy TOYA dołączyła krakowska spółka S-Net, która jest wiodącą firmą w Krakowie. Połączymy doświadczenia naszego Działu Sprzedaży B2B, który działa nie tylko w Łodzi, z nowatorskimi rozwiązaniami telekomunikacyjnymi wdrożonymi w S-Net. Pozwoli to rozszerzyć profil oferowanych usług i rozwiązań, nie tylko dla naszych obecnych klientów, ale przede wszystkim dla nowych, na terenie całego kraju – mówi Krzysztof Walak, dyrektor Działu B2B TOYA. TOYA jest obecna w Krakowie od blisko roku. Aktualnie w zasięgu jej działania znajduje się jedna trzecia miasta. Oferuje abonentom indywidualnym pełną gamę usług: telewizję cyfrową, szybki Internet oraz telefonię, dostępne również w wersji mobilnej. Po przejęciu firmy S-NET, TOYA ma w Krakowie łącznie ponad 500 km światłowodów, co pomoże powiększyć nie tylko skalę biznesu, ale także zasięg i tempo budowy sieci dla odbiorców indywidualnych. – W grudniu 2017 r. spółka S-NET połączyła się z firmą TOYA, dzięki czemu zyskała znaczny kapitał inwestycyjny. W dużej mierze planujemy przeznaczyć go na rozbudowę sieci światłowodowej, a także na rozwój platformy S-NETCloud oraz Data Center klasy Tier3 na terenie Krakowa – mówi prezes zarządu S-NET, Niko Bałazy. Połączenie obu firm jest dobrym przykładem uzyskania synergii dwóch podmiotów o różnych doświadczeniach i skali działania na rynku telekomunikacyjnym.

    • Numer 9-10/2022


    • Sportowe lato w telewizji


      Dwa wielkie wydarzenia sportowe są dla kilku nadawców okazją do zwiększenia liczby swych odbiorców i wpływów…

    • Zapraszamy do Zakopanego


      z Jerzym Straszewskim, prezesem Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej rozmawia Jerzy Papuga Panie Prezesie, przed…

    • Player.pl dla fanów motoryzacji


      MotorTrend to jedna z najbardziej uznanych na świecie firm- producentów programów motoryzacyjnych. Marka internetowa…