TVN Media nawiązała współpracę w ramach Premium TV z Discovery Networks w obszarze sprzedaży i planowania czasu antenowego na kanałach Discovery Networks dostępnych w Polsce, takich jak: Discovery Channel, TLC, ID, Discovery Historia, Discovery Turbo Xtra, Discovery Science oraz Animal Planet. Współpraca rozpocznie się od 1 stycznia 2014 r. Działaniami z zakresu brand partnership będzie nadal zarządzał dedykowany zespół wewnątrz Discovery Networks, oferując klientom reklamowym najlepsze z możliwych zintegrowane rozwiązania reklamowe, sponsoringu oraz brandowanego contentu. – Discovery Networks pozostaje liderem na rynku telewizji dokumentalnej od czasu swojego wejścia na polski rynek 17 lat temu, gdyż nieustannie inwestujemy w nasze marki oraz kontent. Dzięki współpracy z Premium TV, którego pozycja na rynku jest znacząca, jestem przekonana, że zapewnimy naszym klientom najlepsze rozwiązania dla ich marek i produktów – powiedziała Dorota Żurkowska, vice president ad sales development, Discovery Networks CEEMEA. Premium TV jest częścią TVN Media i jednym z czołowych brokerów reklamy telewizyjnej w Polsce. Oferuje reklamodawcom komunikację w 32 kanałach tematycznych i nowych ogólnopolskich. Reprezentuje reklamowo takich nadawców jak: TVN, Telewizja Puls, 4Fun Media, Viacom International Media Networks, CANAL+ Cyfrowy, The Walt Disney Company. Wraz z kanałami Discovery Networks portfolio Premium TV powiększy się do 39 stacji.