Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> TVN Media brokerem Discovery

TVN Media brokerem Discovery

Premium _TV

TVN Media nawiązała współpracę w ramach Premium TV z Discovery Networks w obszarze sprzedaży i planowania czasu antenowego na kanałach Discovery Networks dostępnych w Polsce, takich jak: Discovery Channel, TLC, ID, Discovery Historia, Discovery Turbo Xtra, Discovery Science oraz Animal Planet. Współpraca rozpocznie się od 1 stycznia 2014 r. Działaniami z zakresu brand partnership będzie nadal zarządzał dedykowany zespół wewnątrz Discovery Networks, oferując klientom reklamowym najlepsze z możliwych zintegrowane rozwiązania reklamowe, sponsoringu oraz brandowanego contentu. Discovery Networks pozostaje liderem na rynku telewizji dokumentalnej od czasu swojego wejścia na polski rynek 17 lat temu, gdyż nieustannie inwestujemy w nasze marki oraz kontent. Dzięki współpracy z Premium TV, którego pozycja na rynku jest znacząca, jestem przekonana, że zapewnimy naszym klientom najlepsze rozwiązania dla ich marek i produktówpowiedziała Dorota Żurkowska, vice president ad sales development, Discovery Networks CEEMEA. Premium TV jest częścią TVN Media i jednym z czołowych brokerów reklamy telewizyjnej w Polsce. Oferuje reklamodawcom komunikację w 32 kanałach tematycznych i nowych ogólnopolskich. Reprezentuje reklamowo takich nadawców jak: TVN, Telewizja Puls, 4Fun Media, Viacom International Media Networks, CANAL+ Cyfrowy, The Walt Disney Company. Wraz z kanałami Discovery Networks portfolio Premium TV powiększy się do 39 stacji.

    • Numer 1/2018


    • Nadawcy silni sportem


      Żeby nie wiem ile plag współczesnego świata wiązało się ze sportem jako zjawiskiem – przejawem ludzkiej…

    • Potrzebna wola polityczna


      z Pawłem Lewandowskim, podsekretarzem stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego rozmawia Jerzy…

    • Epic Drama


      14 grudnia ub. r. do oferty wybranych operatorów dołączył nowy kanał tematyczny Epic Drama. To stacja z…