
Pierwszym etapem kampanii (trwa od 4 IX do końca X br.) pod hasłem „Radość z każdej chwili” jest start oferty internetu do 500 Mb/s i najszybszego łącza Wi-Fi w całym domu, jak również szerokiej gamy kanałów telewizyjnych, filmów i seriali HD oraz sportowych emocji, dostępnych w wielu urządzeniach. Pakiety zawierające dostęp do internetu i rozrywki wprowadzono do oferty UPC 28 sierpnia br. – Dążymy do ciągłego podnoszenia satysfakcji klientów, inwestując w innowacje i rozwój oferty. Na początku roku udostępniliśmy usługę Replay TV w dekoderach Horizon, następnie podnieśliśmy do 60 Mb/s prędkość internetu dla klientów, którzy dotychczas korzystali z niższych przepustowości – powiedział podczas sierpniowej konferencji prasowej Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska. – Nie byłoby to możliwe bez długoterminowych inwestycji w rozwój nowoczesnej sieci światłowodowej. Celem jest zaoferowanie lepszej jakości rozrywki i ułatwienie kontaktów z bliskimi, zgodnie z nowym hasłem marketingowym „Radość z każdej chwili” – dodał.
„Radość z każdej chwili” to efekt badań konsumenckich prowadzonych przez Liberty Global, spółkę-matkę UPC. Pokazują one, jak zmienia się dziś styl życia, definicja rodziny i wspólnego spędzania czasu. Wyzwaniem jest zaspokojenie potrzeb klienta w nowoczesnym świecie. Chociaż dostęp do internetu jest dla niego ważny, bo pozwala korzystać z treści i je tworzyć zawsze i wszędzie, to jednak coraz częściej ceni chwile kontaktu z bliskimi. Bardziej efektywna obsługa klienta, skupienie na jego potrzebach oraz najnowocześniejsza sieć i superszybkie Wi-Fi w każdym zakamarku domu są kluczem do spełnienia oczekiwań klientów – i to właśnie znajduje się w centrum oferty Happy Home. W jej ramach, nowe superpakiety mają wyprzedzić oczekiwania klientów: są dostępne z internetem o szybkości do 120 Mb/s, do 250 Mb/s i do 500 Mb/s, najciekawszymi kanałami telewizyjnymi, telewizją mobilną Horizon Go i innymi funkcjami. Wszystkie warianty oferowane są z miesięcznym, bezpłatnym dostępem do Pakietu Bezpieczeństwa UPC, który pozwala chronić jednocześnie trzy urządzenia użytkownika podłączone do internetu.
Cena superpakietu z internetem 250 Mb/s i 106 kanałami TV zaczyna się od 49 zł/m-c w trzymiesięcznej promocji. Po upływie tego czasu klienci zapłacą za ten wariant 109 zł/m-c. Superpakiet z internetem do 120 Mb/s i 106 kanałami TV kosztuje 89 zł/m-c, a z internetem do 500 Mb/s i 151 kanałami TV oraz nagrywarką kosztuje teraz 139 zł/m-c.
W ramach zmian identyfikacji wizualnej marki, UPC postawiło na nowoczesne odświeżenie logotypu. Niebieski do tej pory „karczoch” zmienił kolor na biały i został wpisany w koło o morskiej tonacji. Wprowadzono także symbol marki – „Lemmy” (stylizowany „uśmieszek”). Zdaniem przedstawicieli firmy obecna kolorystyka jest cieplejsza i bardziej współczesna niż dotychczasowa, a to ma sprzyjać budowaniu trwałych, pozytywnych relacji i skojarzeń. UPC będzie miało także nową typografię, w efekcie czego, minimalistyczna identyfikacja wizualna marki wpisuje się w światowe, brandingowe trendy. Na razie zmiany dotyczą regionu Europy Środkowo-Wschodniej (Czechy, Polska, Rumunia, Słowacja i Węgry) mają ujednolicić komunikację oraz oferty.