Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> W internecie kompleksowo czyli nc+ GO

W internecie kompleksowo czyli nc+ GO

Chciałbym zdementować plotki – nie sprzedajemy się, powiedział Manuel Rougeron – prezes platformy nc+ na przedświątecznym spotkaniu z dziennikarzami. Sytuację jednej z dwóch na polskim rynku  satelitarnych platform pay tv władze nc+ odmalowały w radosnych kolorach, podkreślając nastawienie na nowe wyzwania. Mówiono zwłaszcza o umacnianiu strategii tożsamości nc+ jako firmy oferującej na polskim rynku usługi premium. Odrębnym wątkiem była kwestia uruchamiania kolejnych produkcji własnych. M. Rougeron zapowiedział udział produkcji lokalnej w kanałach własnych platformy na poziomie 30 – 40 proc. – Oczekujemy na dobre scenariusze – zapewniał deklarując przyszłe inwestycje nc+ w filmy fabularne i seriale. Prezes odniósł się także do wzrostowego trendu sprzedaży oferty nc+ w minionym roku.

 

Rezultatem ciężkiej pracy ekipy nc+ w ciągu ostatnich m-cy jest m. in. ruszający w styczniu 2016 r., (a będący od kilku tygodni na etapie testów u ok. 60 tys. użytkowników) nowy serwis internetowy nc+GO. – Oczekujemy, że tym pomysłem uzyskamy daleko idącą lojalizację naszych abonentów – mówił M. Rougeron. Wskazywał, że w innych krajach wprowadzenie serwisu spowodowało spadek odpływu abonentów (churn) o 2-3 proc.

 

Serwis obejmuje obecnie 80 kanałów, dostęp doń jest uzależniony od tego, jaki pakiet usług platformy został wykupiony przez klienta. Ważne, że jest bezpłatny; korzystanie z niego umożliwia dostęp do telewizji w żądanym formacie, niezależnie od pory i od urządzenia, z którego chce się skorzystać.

 

Serwis jest klarowny dla użytkownika – bardzo wiele treści oferowanych przez platformę nc+ obejmuje tu podział na bloki: „nc+ poleca, „teraz w tv” i „najczęściej oglądane”. Serwis zapewnia oglądanie treści VoD, a także – na życzenie – treści tzw. catch up tv (oglądanych z przesunięciem czasowym propozycji wybranych stacji). W serwisie klient może też oczekiwać treści unikatowych – np. z okazji Świąt trafiła tu kolekcja 20 filmów fabularnych. Bogatą ofertę dla dzieci zapewnia specjalna umowa na wykorzystanie w nc+ GO kolekcji Disneya.

 

Nowy serwis nc+ działa już przy prędkości transferu 4 Mb/s.

    • Numer 5/2018


    • Multimedia poczekają czy ktoś już czeka na Multimedia?


      Spektakularna klapa planowanej przez Liberty Global akwizycji sieci Multimedia Polska wywołuje pytanie – co dalej z…

    • Więcej „plusów dodatnich”


      z Andrzejem Rogowskim, prezesem zarządu Multimedia Polska rozmawiają Danuta Harenda i Andrzej…

    • Idzie wiosna – czas na Style!


      Wnętrze Domu Braci Jabłkowskich w Warszawie rozkwitło 1 marca br. kwiatami  – w takich dekoracjach stacja TVN…