Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > Wywiad miesiąca >> W kanałach Vivid… gwiazdy świecą ciałem

W kanałach Vivid… gwiazdy świecą ciałem

stevenhirschTELEKABEL & digital tv rozmawia ze Stevenem Hirschem, założycielem i współprzewodniczącym Vivid Entertainment .

 

Nadawca Vivid Entertainment  rozbudowuje w Polsce ofertę kanałów dla widzów dorosłych. Co sprawia, że ​​kanały Vivid różnią się od konkurencji w branży telewizji tematycznych dla dorosłych?

 

W USA Vivid TV ma najszerszą ofertę i najlepsze wyniki ze wszystkich kanałów dla dorosłych, a obecnie jesteśmy w trakcie przenoszenia tego sukcesu na teren Europy. Nieustannie udoskonalamy VividTV Europe, który będzie odwoływać się do odbiorców europejskich i stanie się najlepszym kanałem rozrywkowym dla dorosłych na tym rynku. Nasza koncepcja jest wyjątkowa, możemy przedstawić ciekawe pomysły,  które przemówią do widzów.   Między innymi – Vivid Celebrity Sex Tapes jest już dostępne na kanałach Vivid i wkrótce będziemy prezentować w tym paśmie polskie i europejskie gwiazdy.  

 

Co stoi za strategią uruchomienia Vivid Touch i planowania uruchomienie trzeciego kanału?

 

Vivid Touch jest kanałem liniowym prezentującym lekką erotykę oferowanym w różnych wariantach dostępu (5h, 6h, 8h lub 24h), na licencji europejskiej.  Jest to  zachęta i zwiastun, przez co doskonale nadaje się  do umieszczenia w szerokich pakietach oraz może być uzupełniony przez bardziej wyrazisty kanał VividTV Europe (6h lub 24h).  Vivid Touch oferuje mieszankę najlepszych lekkich treści o charakterze erotycznym, włączając także lżejsze wersje niektórych z naszych najlepszych Celebrity Sex Tapes. Pracujemy nad kolejnym kanałem o tematyce  XXX, który będzie oferował śmiały zwrot od klasycznego liniowego kanału dla dorosłych.

 

Konkurencyjny dystrybutor filmów erotycznych wprowadził polską wersję jednego z oferowanych kanałów w Polsce, czy Vivid również planuje wypuścić zlokalizowaną wersję?

 

Tak. Czekamy na propozycję lokalnej polskiej treści dla naszej usługi Vivid On Demand i planujemy także uruchomić polską wersję VividTV Europe z lokalną treścią i aktorami.

 

Jak Vivid dopasowuje się do rynku z uwagi na fakt, że oferta rozrywki z treściami dla dorosłych w Polsce już jest dość obszerna?

 

Vivid oferuje świetny produkt – legendarna wytwórnia obecna na rynku od ponad 30 lat w połączeniu z  silnym programmingiem, pozwala rozwijać VividTV jako numer jeden wśród europejskich kanałów dla dorosłych. Polski rynek jest niezwykle ważnym dla nas obszarem i dlatego staramy się zaoferować operatorom produkt, którego aktualnie brakuje w ofercie dla dorosłych. Wraz z naszym europejskim zespołem, który ma prawie dwie dekady doświadczenia, czujemy się zobowiązani do kontynuowania wiarygodnej współpracy  (na zasadach wygrany/wygrany)  z operatorami, w celu zwiększenia ich dystrybucji i przychodów.

 

Jak w obecnej sytuacji politycznej w Polsce wygląda sprzedaż kanałów dla dorosłych? 

 

Zawsze dbamy aby wszystkie nasze usługi były zabezpieczone oraz ograniczone poprzez blokadę rodzicielską i nigdy nie emitowane w sposób niekodowany. Przedstawiciele kanałów Vivid byliby z kolei zadowoleni gdyby pojawiły się nowe regulacje prawne, które w efekcie spowodowałyby  ograniczenie nielegalnego i bezpłatnego dostępu do treści dla dorosłych.  

 

Jakie inne czynniki wzrostu tego rynku zostały określne; jak ważne są kanały, cyfrowa dystrybucja i odpowiednie licencjonowanie produktów dla przyszłości firmy?

 

Szeroki wachlarz produktów dostępnych od Vivid powoduje, że jesteśmy w stanie odpowiedzieć na potrzeby widzów. Wierzymy że w obecnej sytuacji rynkowej to właśnie kanały erotyczne i cyfrowe usługi z nimi związane są tymi, które mogą pomóc w wygenerowaniu dodatkowych źródeł przychodu dla operatora. Cały czas wprowadzamy kolejne produkty dostosowane do potrzeb operatora oraz widza.  Obecnie pracujemy nad kilkoma ciekawymi projektami i wkrótce poinformujemy o szczegółach. Bądźcie czujni !

 

 

Firma Vivid Entertainment została założona w 1984 roku przez Stevena Hirscha i od tego czasu stała się najbardziej ekscytującą marką wysokiej jakości treści dla dorosłych.  Marki Vivid w wyraźny sposób zmieniły rozrywkę, która teraz cieszy się uznaniem na całym świecie. 

Dziś to ogromne przedsiębiorstwo w skład którego wchodzi; dział online, Vivid.com; VividTV to kanały linearne oglądane w 50 krajach na całym świecie; ciekawe aplikacje mobilne; najlepiej słuchane sieci radiowe dla dorosłych  Vivid Radio; popularne Kluby Vivid Gentlemen’s; słynne filmy Vivid Celeb, ( Vivid Celebrity Sex Tapes ),  które ukazują seksualne wybryki znanych osobistości, m. inn. Kim Kardashian, Kendry Wilkinson, Farrah Abraham, Pameli Anderson oraz wielu innych, plus największe archiwum filmów dla dorosłych, zmontowane tylko przez pojedyncze studio. 

 

    • Numer 7/8 2019


    • CATV w świecie mobile - first?


      Żyjemy w erze rozwiązań mobilnych. Urządzenia mobilne stały się naszymi „osobistymi asystentami”, z których…

    • Autentyzm w cenie


      „TELEKABEL & digital tv” rozmawia z Małgorzatą Łupiną, dyrektor Działu Kanałów Tematycznych i…

    • Grupa TVN i Discovery Polska - lifestylowo


      Kto stroni od polityki i publicystyki, a w telewizji ogląda głównie kanały lifestylowe, tego powinny zainteresować…