WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama. W serii znajdują się rozmowy z mamami, które na swojej drodze napotkały przeszkody. To pełne emocji historie o macierzyństwie i oswajaniu związanego z nim strachu. O dzielnych mamach, które każdego dnia stawiają czoła wyzwaniom macierzyństwa, ukazując przy tym niesamowitą siłę miłości i odwagę. Program ma na celu pokazanie, że każdy lęk można oswoić, dając sobie i swoim pociechom poczucie bezpieczeństwa. Dodatkowo, dla każdej z mam została przygotowana niespodzianka w postaci nagrania dziecka, które w niezwykle wzruszający sposób opowiada o miłości, bliskości i cieple rodziny.
Premiera – 21 sierpnia br., o godz. 13.00 na Stronie Głównej WP, w serwisie WP Kobieta i kanałach społecznościowych wydawcy. Kolejne odcinki będą publikowane co tydzień. Rozmowy prowadzi Aleksandra Nagel, redaktor naczelna serwisów parenting.pl oraz WP abcZdrowie. Zajmuje się również tematami lifestyle w serwisie WP Kobieta. Prywatnie mama Tosi i Franka. W mediach społecznościowych przedstawia punkt widzenia z perspektywy mamy dziennikarki i stylistki. Koncepcję kreatywną cyklu opracowała Małgorzata Rudzińska – Producent Kreatywny Branded Content Video. Projekt w całości realizuje WP brand studio na zamówienie LINK4.