Jacek Balicki, szef marketingu platformy nc+, został wiceprezesem firmy na mocy jednomyślnej decyzji jej rady nadzorczej. Do nc+ dołączył w marcu 2014 r., wnosząc do firmy bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi na kierowniczych stanowiskach, zarówno po stronie agencji, jak i w biznesie. Oprócz działań marketingowych, J. Balicki nadzoruje w nc+ politykę produktową i cenową, dział badań rynku oraz kreacji. Poprzednio pracował na stanowisku szefa marketingu Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za całokształt działań marketingowych we wszystkich segmentach rynku, w których firma jest obecna. Wcześniej, w latach 2006-2009 przygotował i z sukcesem przeprowadził wprowadzenie marki Play na polski rynek jako szef marketingu P4, właściciela operatora telefonii komórkowej. Przez wiele lat pracował również w agencjach reklamowych, m.in. w D’Arcy, G7 i w polskim oddziale BBDO Group.