Poszerzył się zespół polskiego oddziału BBC STUDIOS. Stanowisko TV & digital sales managera objął Krzysztof Giczewski. Krzysztof ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim, na wydziale nauk społecznych. Kształcił się też w Wyższej Szkole Biznesu (zakres technologii mediów) i na Politechnice Warszawskiej (zarządzanie projektami). Większość doświadczenia zawodowego zdobył w telewizji Polsat gdzie pracował osiem lat jako kierownik produkcji. W ostatnich latach pracował w sektorze finansowym, w Deutsche Bank. Od lat jest także wykładowcą akademickim w Społecznej Akademii Nauk w Warszawie. Z kolei do zespołu Zbigniewa Pruskiego jako sales executive dołączyła Magdalena Puszczyńska. Magda ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Pracowała w INEA S.A jako trade marketing specialist i junior product manager – TV & VoD Services / B2C Services. Ostatnio pracowała w Discovery Polska jako marketing executive, odpowiadając za trade marketing. – Z przyjemnością witam dwie nowe osoby w naszym zespole w tym ekscytującym dla naszej firmy okresie. Niedawne połączenie się BBC Worldwide z BBC Studios daje nam możliwość zaoferowania więcej treści typu premium obecnym i potencjalnym klientom, a tym samym przyciągnięcia większej liczby widzów do naszych kanałów linearnych, w tym wkrótce również do BBC First – komentuje zmiany Jacek Koskowski, general manager & vice president, BBC Worldwide Polska.