„Multiscreen Challenge – jak tworzyć i mierzyć efektywną komunikację i nowatorski kontent” – to temat kolejnej konferencji Multiscreen Day 2021.

To najlepsza konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań i narzędzi badawczych, które już są dostępne na rynku, jak i tych, o których branża wciąż dyskutuje. Zjawisko multiscreeningu dotyczy także twórców kontentu, na konferencji będą także tematy związane z tym zagadnieniem, m.in,. nowe formaty TV. Nie unikamy także mocno aktualnych spraw, jak np. premiery nowych serwisów streamingowych czy problem third party cookies.– Multiscreen Day to marka, która na dobre wpisała się w krajobraz polskiego rynku mediów i reklamy. I nie jest to tylko nasze zdanie. Dociera do nas wiele głosów z rynku, życzliwie domagających się organizacji kolejnych edycji, nawet w tak trudnych okolicznościach pandemicznych. Nie mogliśmy pozostać obojętni na te wezwania – mówi Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego „Media Marketing Polska” oraz współautor programu konferencji.
Tym razem omawiamy i analizujemy:
● Czy jesteśmy skazani na silosowe wskaźniki mediowe?
● Jak efektywnie planować cały system komunikacji, aby maksymalizować sprzedaż?
● Badanie jednoźródłowe – co rewolucja w badaniach może oznaczać dla marketerów
● Nowe oblicze telewizji – jak streaming wpływa na klasyczną TV
● 2021 – rok debiutów VoD
● Sztuczna inteligencja w narzędziach reklamowych
● Świat bez third party cookies
● Nowa normalność – czy pandemia na trwałe zmienia sposób korzystania z mediów
Tegoroczna edycja konferencji będzie się charakteryzować wielopoziomową, nowoczesną realizacją na miarę telewizji. Skorzystamy z możliwości, jakie przyniósł nam błyskawiczny rozwój wydarzeń online na przestrzeni ostatniego roku. Na kilku scenach pojawią się efekty augmented reality, prelegenci staną się częścią wirtualnej rzeczywistości, a wszystko to na żywo z możliwością interakcji live.